Olej na vlasy Kallos


Mám od přírody slabé vlasy, hodně padají a konečky jsou roztřepené a suché. Čas od času tak aplikuji různé masky na vlasy, oleje do konečků či jednoduše si vlasy protřu olivovým olejem.

Poslední dobou jsem velmi spokojená s olejem na vlasy Kallos Elixir Hair Beautifying Oil - pořídila jsem ho na základě recenzí na webu Notino, kde měl opravdu pozitivní ohlasy.








První zkušenosti jsou dobré - po cca měsíci užívání mám vlasy pevnější, méně mi padají a hlavně konečky nejsou v tak dezolátním stavu, jako před užíváním. Olej používám před umytím vlasů - na 10 - 15 min. jej vetřu do konečků vlasů a následně vlasy umyju a použiju kondicionér od Yves Rocher na poškozené vlasy. Vlasy jsou pak zářivé, krásně voní, jsou hebké a vypadají zdravě.

Tento olej jsem pořídila za 80,-Kč na webu Notino. Za tu cenu fakt hezky voní, a co je hlavní vlasy nemastí natolik, že by po umytí vypadaly stále mastně. To se mi stávalo u ostatních olejů, které mi vlasy sice vyživily, ale umývat jsem je musela 2x až 3x po aplikaci.




Za sebe můžu vřele doporučit. 5 hvězdiček z 5. 

Další recenze najdete třebas zde - https://www.notino.cz/kallos/kjmn-vyzivujici-olej-na-vlasy/#reviews


Vaše R. :)     

Komentáře

Oblíbené příspěvky