Plavky na asymterickou postavu


Ahojte :)

nedávno jsem řešila, kde nakupovat plavky - jak se blíží hezký počasí a jaro, táhne to do aquaparků, wellness a všemožně, kde plavky využijete.
Možná jste si všimli, ale jsem holka s drobnou postavou - jsem jednak malá - 155 cm, ale taky nejsem od přírody vybavená - mám stěží prsa A - tzn. sehnat plavky jinde, než v dětským je pro mě dost velký problém.

Spodek plavek není zas takový problém sehnat, mám kupodivu ženské boky, ale vršek plavek je pro mě každoroční peklo. Většinou mi vršek vůbec nesedí ke spodku, takže nakupuji zásadně tak, aby spodek a vršek šly pořídit zvlášť. Několikrát jsem se spálila, kdy jsem na eshop psala, že jsem opravdu drobný typ a potřebuju XS velikost, ale vršek mi i tak nikdy neseděl. Už jsem trošku zanevřela na jakékoliv kupování plavek přes internet....

 Zklamal mě i facebookový profil mateomoda.cz, která se vyskytuje i na instagramu.. ačkoliv jsem psala že plavky chci opravdu XS až spíš XXS vršek, nenaplnili moje požadavky a nevím jak Vám, ale mě neseděl ani spodek. Takže na tento web s plavkama jsem zanevřela - mateomoda pro mně osobně zklamání. Nicméně si myslím, že je to spíš mou atypickou postavou ;)

AŽ NEDÁVNO jsem díky instagramu padla na web Beach Bomb Bikini Fashion - jsou na facebooku, ale mají i instagram a webové stránky - https://www.facebook.com/BeachBomb/
www.beachbomb.cz

Slečna okamžitě odpověděla na můj požadavek - vršek v podstatě na prsa A - takže XS velikost a spodek taky tak XS - S. Navrhla mi i jaký typ bude pro mou postavu nejlepší. Že se samozřejmě vše dělá na míru, proto je třeba nějaký typ plavek vyzkoušet, popř. přeměřit a upravit na míru.
Spodek plavek mi padl okamžitě, vršek mi slečna ještě doupravila vycpávkou a jsem ve výsledku NADŠENÁ. Všimla jsem si, že má v nabídce několik typů plavek, od sportovnějších až po vyloženě bikini na větší poprsí. Má taky několik jednodílných plavek a vše lze upravit přímo na tělo, do týdne od poslání peněz je pak doupraví a máte je hotové.

Přístup od slečny na jedničku, okamžitě poradí, co a jak k tomu nosit, nebo jak kombinovat. Vyzkoušíte si je v centru, domluvíte se na úpravě...
Plavky jsou luxusně ušité, od toho se ale taky odvíjí cena. Nepatří k cenově levným, jak třebas plavky z CA nebo HM ... ale přibližuje se cena 1.500,- Kč za set plavek, ale pokud jsou udělané na míru těla, věřím, že vydrží dlouho.

Za mě hodnocení nejlepší z nejlepších .... 5hvězdiček plus! Přístup slečny profesionální, a dokáže poradit :)

Vaše R. :)






Komentáře

  1. Ano mateomoda.cz zklamal hi ame a hlavne strasny pristup,vse je podano po coi

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky