Služba ZOOT


Výdejna radosti "ZOOT¨ už je tu relativně dlouho. V podstatě to funguje jako doručení určitého zboží, jež najdete na stránkách https://www.zoot.cz/. Výhodou je, že toto doručení je zdarma, bez poplatků a zboží si můžete vyzkoušet, prohlédnout a v případě nespokojenosti jej do 90 dnů vrátit. To je určitě plus pro všechny, kdo nemají konfekční velikost, nebo jednoduše chtějí zboží nejdřív vidět, než je vyzkouší, a až pak se rozhodnout.

Já už s touto službou zkušenost mám - bez připomínek zboží vzali a vrátili zpět. Takže to funguje tak, jak má. Pokud ale máte jinou zkušenost, určitě to tu okomentujte, ať zákazníci ví, na co si dát pozor :)

Dneska jsem si na prodejnu objednala kabelku a šaty. Jsem na to zvědavá, zda budou obě dvě věci podle "obrázků" a budou mi "sedět".
Tenhle článek píšu, než jdu do města, tak pak napíšu, jak jsem byla spokojená a udělám pár fotek :)

Repostik:

Chvilku musíte před zkoušením čekat, než Vám do kabinky donesou Vaše objednané zboží, pak máte času kolik chcete, což je fajn...
Kabelka super, kromě šatů jsem zkusila i jedno z nabízených triček s nápisy a obrázky, která jsou origoš a rozhodně stojí za zkoušení. Nakonec jsem triko nevzala, i XXS mělo takový volnější střih, který moc nemusím :) ale designově jsem opravdu "mlaskala" nad nápady :)) A to nejen u triček, ale i u hrníčků, šperků a nebo vystavených kabátů. Opravdu vejdete a nechcete odejít bez ničeho.


Nakonec to zboží, které se Vám nelíbí,nebo Vám prostě nesedí necháte v kabince a následně jdete k pokladně. Tam se Vás zeptají na číslo Vašeho účtu pro vrácení peněz za to zboží, které neberete. :) Je tedy fajn číslo účtu znát, mít ho napsané. Vím, že poprvé jsem číslo neznala, tak jsem ho zaslala zpětně mailem a nebyl taky žádný problém. Jsou na to nachystaní.

Organizace super, možná mít víc lidí u pokladen? Ale opravdu nic nevázlo, jen vím, že tam pak čekaly další zákaznice na konečné zaplacení zboží.

Pět hvězdiček z pěti :))) Služba ZOOT se osvědčila !! 





Vaše R. :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky