Yves Rocher - čistící heřmánkový gel na všechny typy pleti

Patříte taky mezi holky, které zkouší všemožné novinky - jakoukoliv novou masku, gel, peeling hned zkusí a pak jsou buď zklamané nebo naprosto nadšené, nebo i něco mezi tím? :)

Já rozhodně ano. A mám ráda ten hebký dotyk pokožky "jak dětské prdelky" :D po použití masky nebo peelingu po celým dnu, kdy třebas i cítím, jak mi obličej pne a je namáhaný.

Musím se ale přiznat, že pleti a jejímu pravidelnému čištění se věnuji tak poslední rok.
Dřív jsem na to kašlala, často jsem šla spát neodlíčená, masku jsem dávala třebas jednou za tři měsíce. Peeling nebo čistící gely mi nic moc neříkaly ...
I bez pravidelného čištění ale nebyla moje pleť nikdy nijak pupínkovatá. Nemůžu si v tomhle ohledu stěžovat - mám normální - možná trošku sušší pleť, bez výrazných černých teček, pupínků a boláků.

Posledním rokem se snažím chodit pravidelně jednou za 3 měsíce na kosmetiku. Objevila jsem fajn kosmetičku tady v Brně, sídlící na Husově .. objednací doba je tak 2-3 měsíce předem. S touto kosmetičkou jsem spokojená. Je to dostupné na Brno jak cenově, tak je zde příjemné prostředí a při kosmetice je uvnitř klid.
Většinou mi ale kosmetička řekne, že na mně moc práce nemá... Což je potěšující, ale i tak si kosmetiku užívám jako jistou formu relaxu.

Co se týče čistících prostředků, gelů či masek poslední tři měsíce používám  Heřmánkový gel od Yves Rocher pro všechny typy pleti. Vyhovuje mi lehké složení, nenáročná aplikace a pak onen pocit lehkosti a čisté pleti.







Tenhle přípravek používám tak 3x týdně, většinou večer před koupelí nebo před spaním.

U mně má rozhodně 5 hvězdiček z 5. 



Asi jste si všimli, že značku Yves Rocher používám i jako kondicionéry, odličovací mléko nebo jako balzám na rty. O tom někdy příště :)

Vaše R. :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky