Zubní bělící pasta a kartáček od Swiss Smile


Jako malá jsem nosila rovnátka, takové ty napevno. Později se doktoři shodli, že moje sklovina na rovnátka napevno nebyla přizpůsobená, a proto mám na sklovině různé flíčky a rozhodně nemám úplně bílé krásné zuby jako perličky s oslnivým bílým úsměvem.

Nikdy jsem zatím nezkusila bělení zubů u doktorky, ačkoliv vím, že tato možnost zde je.
Nejdřív jsem zkusila černý prášek na čištění zubů - to byla cekem katastrofa, protože mi tento prášek ještě zvýraznil flíčky na zubech, ale také nešel úplně vykloktat a zůstaly mi tak mezi zuby částečky černého prášku.

Tento postup bělení zubů jsem zavrhla a hledala jsem jinou možnost. Našla jsem ji před minulými Vánocemi  - na webu Notino mi na základě recenzí vypadl po hledání přípravek Swiss Smile - začala jsem objednáním kartáčku a speciální bělící zubní pasty.







Po třech měsících užívání této zubní pasty musím říct, že sklovina je viditelně bělejší, flíčky postupně mizí a jsem opravdu nadšená, co zvládne jedna zubní pasta za tak krátkou dobu ...

Doporučuji tento přípravek a dávám mu 5 hvězdiček z 5. 

Vaše R. :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky