Infinity War - kino

Přítel je fanda komiksů, takže jsme nemohli propásnout film Infinity War, který je vyvrcholením celé ságy komiksů Avengers.

Já nejsem až takový znalec superhrdinů... a ačkoliv jsem už něco stihla od přítele pochytit... některé postavy pro mě byly nové, neznámé... A film tyhle postavy prostě neuvede, ale přímo Vás šoupne do scény s nimi. To mi vadilo.. pokud nejste znalci, najednou nevíte,  kdo je kdo a co má za úlohu v dějové lince.
Vadilo mi také, že jednotliví superhrdinové ve filmu neměli moc prostor.-. až na Thora, Gamoru a Visiona se mi zdálo, že tam byl každý jen tak naťuknut a to bylo vše. Nejvíc prostoru ve filmu měl Thanos ... o tom celý film byl a myslím, že to zahrál skvěle. Ačkoliv je to záporák, je to takový ťutík :D

Co mě dál trošku zklamalo, bylo množství mrtvých superhrdinů, to mě naštvalo a překvapilo, proč jich tolik nechali umřít...
Dalším mínusem byla nijaká hudba... Vůbec si zpětně nevybavuji, že by zde byla hudba tak výrazná, že bych si ji zapamatovala a která by mně do děje fakt vtáhla (např. s porovnáním Batmana, nebo Titanicu nebo třebas Harryho Pottera).

Samozřejmě jsme počkali až do konce titulků, a konec opět překvapil. Ale já ho vůbec nepochopila - nejsem znalec a to, co bylo ukázáno mi nic neřeklo.

Takže Infinity War dávám tak 60 %....


Komentáře

Oblíbené příspěvky