Hysterická i smutná situace na naší politické scéně...


Momentální politická situace v naší zemi ...
(ačkoliv politicky zaměřené příspěvky nepíšu, tady musím prostě z důvodu b(li)ytí ....)








Smát se či brečet?
Někdy se mi chce opravdu hystericky obojí...

Hystericky smát jsem se začala nad případem paní Malé a její kauzy diplomky....  smích mě ale přešel, a začala jsem málem brečet, když Babiš navrhl, že bude ministerstvo spravedlnosti řídit on coby trestně stíhaný politik, který spáchal pravděpodobně dotační podvod.

Brečet se mi ale chce i z toho, že že ČSSD, ačkoliv ze  začátku tvrdila, jak s Babišem do vlády nikdy nepůjde, najednou otočila a jde do vlády nejen s Babišem, ale i s komunisty... ´

Z toho je mi .... nevolno ....

A když se kouknu na některé komentáře na Facebooku, kdy lidi obhajují pana "prezidenta" Zemana, ale i Babiše a především komunisty... Musím si dát kinderill.
Tohle není možné... v normálním demokratickém státu, kterým jsme doteď byli... ?

Jediná věc mě uklidňuje, že mám kolem sebe lidi, kteří jsou stejně zděšení jako já, a kterým to jedno není. Líbí se mi činnost Dominika Feriho a Karla Schwarzenberga, kteří jednak postují, co se děje v PS, ale třebas i pořádají srazy v hospůdkách a povídají si s lidmi, kteří je volí/volili....Líbí se mi taky, že ODS (včetně TOP09) jsou dobrá opozice a snaží se svému úkolu v PS dostát.


CO ve mně však vyvolává otázku....
KAM AŽ .... náš národ bude muset dojít (a Babiš bude moct zajít), aby si Češi uvědomili, že Babiš ani Zeman nejsou DOBRO pro naši zemičku, a to v žádném slova smyslu toho slova...





Komentáře

Oblíbené příspěvky