Gelová barva na vlasy od Schwarzkopf Pure color

Chtěla jsem změnu barvy vlasů, ale nechtěla jsem nechat u kadeřníka v Brně nemalé peníze.
Rozhodla jsem se tak zkusit Permanentní gelovou barvu na vlasy od Schwarzkopf Pure color. Sice nejsem nijak zběhlá v selfbarvení vlasů a taky to tak kolem mě v koupelně vypadalo... jak po tornádu... ale výsledek je super-možná zatím moc tmavý ... Měla jsem hnědou barvu vlasů, ale konečky již značně vybledlé a suché... Proto jsem zvolila kaštanově hnědý odstín barvy 5.5. - na oživení a trošku změnu.


Barva se smíchala s roztokem a pak se nanášela přímo z tubičky na vlasy či na ruku v rukavicích a pak na vlasy. Já mám vlasy po ramena a barva mi stačila bohatě. Doporučuji sát méně než více, ale závisí na Vás .... plus nakonec rozčesat hřebínkem. To dost pomůže.

Zatím mám hodně tmavě hnědou a v konečcích to chytlo dost...Takže asi pár umytí a bude ti opravdu jen tmavě hnědá :)



Chytlo to zatím celkem dost. Uvidíme jak se barva vymyje, ale co se týče aplikace, manipulace... pak musím dát 5 hvězdiček z 5. 

Vaše R. :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky